perjantai 8. kesäkuuta 2012

Projektia.

Nyt olis sitten taas aloitettu hieman projektin tynkää. Käytiin tänään vähän torilla pojan ja kummitätinsä kanssa ja ostinpa sitten matonkuteita, vihreää ja keltaista. Kesäkassin ajattelin itselleni tehdä. ( Niitä laukkuja kun mulla ei ollutkaan... ) Saa nyt nähdä mitä siitäkin tulee, montako kertaa joutuu purkamaan ja aloittamaan alusta. Onneksi omaan erittäin pitkän pinnan! :)

Sain mä aikaiseksi tuossa aiemmin keväällä pari pikku koria ontelokuteesta. Meinasin vaan, että pari koria voisin purkaa ja tehdä uudestaan ku en tajunnut, että reunoista tulee vähän jämäkämmät kun virkkaa molempien silmukoiden läpi. Jos nyt tässä joku päivä innostuu, todennäköisesti ei! :)

Tässä nyt kuitenkin lähtötilanne tästä uusimmasta rojektista... On siinä vähän kudetta.


Mihinkähän tässä vielä itsensä kanssa joutuu, mulla odottelis sellanen pikku lipastokin vanhemmillani maalinpoistoa ja uutta maalipintaa. Ajattelin eteiseen sitä, saisin pojan ulkovaatteita sinne, on meinaan hattuhylly aavistuksen ahdas. Onneks on kesä niin ei tarvi mitään villasukkia, -myssyjä ja -lapasia, saa laittaa ne huoletta nurkista pyörimästä.

Olis sitten vielä tuo mökin siivouskin edessä... Se taitanee jäädä mun heiniksi tänä vuonna kokonaan. Sielläkin pitäis vähän kuopsutella kukkapenkkiä ja muuta. Mutta mitäpä mä siitä stressaamaan, eihän mulla oo ku "lomaa" koko kesän! :) Taitaa se stressi olla ihan vaan mun päässä...

Jospa vaan jatkais virkkailua hetken ja sitten unten maille...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!