torstai 7. kesäkuuta 2012

eBay, eBay, eBay...

Katala paikka tuo eBay! Jos sieltä ei löydä etsimäänsä niin ei löydä sitten mistään... Oon tässä nyt reilun vuoden ostanut kaikenlaista eBaysta, alkuun lähinnä töihin ripsienpidennystarviketta, uv-geelejä, glittereitä sun muita. Sitten tuli laukut, vaatteet, kengät... :) 

Viime aikoina oon nyt tuolle ipanalle katsellut vaatteita ja pari viikkoa sitten ostinkin huppari-housusetin ja collegehaalarin. Ajattelin, että otanpa sitten hieman reilumpaa kokoa niin menee pidemmän aikaa mutta tänään, kun ulos lähdettiin ja alettiin pukemaan niin kappas, haalari olikin niin nafti ettei kesän yli kyllä mene :D Koko haalarissa oli 6-12 kk! Ja mun "pikku vauva" on 4kk! :D Sais olla sentteinä nuo koot niin pysyis äidit vähän kartalla. Mutta eipä ne kovin tyyriiksi tulleet, yhteensä postikuluineen Kiinasta vaatteet maksoi n. $ 28 eli jotakuinkin 24 €.






Viime talvena ostin söpön virkatun pöllöpipon, se onneksi menee kyllä vielä, ei olla ehditty sitä edes vielä käyttää. Syksyllä sitten. 






Edullisesti sieltä löytyy myös tutit, tuttipullot ja tuttinauhat. Varsinkin kun osaa katsoa, että ostaa yritysmyyjiltä ja kaikki on uutta ja paketeissa. Tänään just kattelin MAMin tutteja ja tuttipulloja, löyty vähän edullisemmin ku Suomesta. Säästö se on pienikin säästö. Lamazen lelutkin on toooosi paljon edullisempiakin ku täällä marketeissa, ostin pojalle Mortimer the Moose -lelun kymmenellä dollarilla. Alkaa jo nimittäin meidän tikrulelukaari kyllästyttää... :)



Pojan isän eBay -löytöjä. :)






Tähän samaan syssyyn nyt voi laittaa jo omat laukkuostoksetkin. Oon nimittäin hurahtanut Desigual -merkkiin. Vaatteista en niin välitä mutta laukut on muutenkin mun juttu ja näissä on kiva kuosi aina. Mitähän mä näistä maksoin, olisko isompi ollut n. 35 € ja pienempi n. 25 €. Paikallisessa vaateliikkeessä kun katsoin samanlaista isoa laukkua, hintalapussa oli tuplasti isompi hinta...






Pitää varmaan alkaa kohta karsimaan tuota komeron ylähyllyä ja tehdä tilaa uusille kesälaukuille! :)

2 kommenttia:

  1. Jee, täälä ollaan. :D Lisäsin sun blogin heti mun blogilistan lemppereihin. :)

    VastaaPoista

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!