lauantai 29. syyskuuta 2012

Syysväsymystä.

Kuka tulis siivoamaan meille? Mä oon kertakaikkisen kyllästynyt joka päiväiseen tiskaamiseen ja siivoamiseen, en saa nukuttua päiväunia vaikka yleensä herätään jo kuuden aikaan ja jos saa niin oon vielä niiden unien jälkeen väsynyt. Ja jos saan siivottua niin tuntuu, että täällä on silti liikaa tavaraa ja rojua ja likaista ja sotkuista. Pitäis vaan käydä kaikki läpi ja heittää pois tai viedä kirpparille.

Mulla on niin surkea olokin ku tuntuu, etten mitään jaksa. Välillä tuntuu, etten jaksa pojankaan kanssa touhuta. Mä oon huono äiti ja huono vaimo itelleni.

Vaadin iteltäni välillä ihan liikaa mutta en kuitenkaan täytä omia vaatimuksiani. Sitten masentaa ja stressaan sotkusta ja tekemättömistä hommista.

Pöh.

Tää näyttää pieneltä tää sotku tässä. Näkisittepä keittiön. Se oli vielä eilen kunnossa.

Kohta tätä.

On muuten outo sarja.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!