lauantai 15. syyskuuta 2012

Christian Louboutin.

Mun aarteet! 

En ole ollenkaan muistanut postata näistä mun ihanuuksista! My precious!!







Jos ihmettelette, miten yksinhuoltajaäidillä on varaa tällaisiin niin mulla on sen verran hyvä tuo työ, että voin maksaa sillä parit kengät! :D Eli siis kaveri tilasi nämä netistä ja epähuomiossa ei valinnut kokoa ollenkaan ja sai 36 numeron kengät, jotka sitten olivat liian pienet hänelle. Ostin nämä häneltä sitten. Ja maksan hiusten- ja ripsienlaitolla! :) Sopii mulle oikein hyvin!

Näillä lähdetään sitten illalla taas urheilemaan. Kaverilla on tuparit tänään ja pitäis vähän hypäkälle lähteä. Saa nähdä kuinka mamman käy. Ollaan herätty tänään puoli seitsemältä. Yritin ottaa päiväunia äsken mutta ei tullut uni. Höh! :/


Näin mä vedän sit illalla!! :D




Varsinkin tollee breikaten laitan kolmelta aamuyöllä!



2 kommenttia:

  1. Oi ihanaa iltaa, nautihan!! <3

    Nuo korkkarit on kyllä täydelliset, oi kunpa niissä olisi muutaman sentti vähemmän korkoa tai mä oisin muutaman sentin lyhyempi. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä saan niistä sen muutaman lisäsentin ja kipiät jalat! :) Kyllähän sä helposti voit käyttää noinkin korkeita korkoja! Oot sitten sellanen amatsooni! <3 <3

      Poista

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!