maanantai 10. syyskuuta 2012

Saalistaja!!

Saalistaja. Eli minä!

Tänä viikonloppuna on saanut pakastin taas täytettä. Perjantaina tuli kerättyä äidin karviais- ja mustaherukkapuskat ja pussillinen omenoita ja pihalta löytyi vielä anisherkkusieniä. Tänään käytiin sitten tätilässä sienessä. Muutamia kanttiksia taas löytyi, kangasrouskuja ja suppilovahveroita. Suppikset menee pakkaseen, rouskuista teen suolasieniä ja kanttikset taitaa mennä huomenna mun mahaan. Se on loistava paikka säilöä! :)

Varoitus! Kuvia seuraa!





Herkkusieniä! 





Viivi Vimpula.

Koivunkantosieniä?



Lakritsirousku?




Suppiksia!!


Keltahaarakas.




Pienen pieni keltavahvero.


Kärpässieni.


Kyllä näissä maisemissa hermo ja sielu lepää!
















<3 <3 <3





Eeviksellä on vähän alkanut pylly nousta konttausasentoon! Saa nähdä millon päästään liikkeelle! :) Nyt mennään vaan peruuttamalla, kääntyilemällä ja pyörimällä.
Iltapuurolla Eevis maiskutteli sormiaan ja raukka puraisi vahingossa itseään. Kauhea parkuhan siitä tuli! :/

Mulla olis huomenna hieroja! Mahtavuutta! Onneks mun selkä on ollut nyt vähän parempi, perjantaina sain hankittua uuden sängyn. Äiti kyllä maksoi, mutta lyhentelen sitten hänelle. Näillä huimilla Kelan rahoilla ei paljon mitään isoja hankintoja tehdä!

Meillä on hierojan kanssa onneksi yhteinen diili, mä saan hieronnan ja hän uuden tukan. Hierojani opiskelee tällä hetkellä jäsenkorjausta ja lupasi tehdä harjoitushieronnan mulle. Sen jälkeen onkin ihana sitten mennä päiväunille Eevis-possun kanssa. Näin mä tietenkin suunnittelen, totuus saattaa ollakin ihan toinen sitten...

Nyt kutsuu kyllä Nukku-Matti. Huomenna sitten sienten säilömistä ja karjalanpaistin tekoa. :)


4 kommenttia:

  1. No nam mitkä saaliit olet saanut! :P

    Mä niiiin kaipaisin hierontaa, ihan parasta! Nautihan huomisesta. :)

    Kauniita unia ja Eevikselle pusuja. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kyllä mä nautinkin, mutta päikkäreitä en saanut otettua :/ Ollaan herätty tänään kuudelta... Voin kertoo, että väsyttää.

      Poista
  2. ihania nää tämmöset vapispäivät <3 Tosi kiva uus tukka! Munki pitäis varata aikaa..kun sais aikaseks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se onkin yleensä se jarruttava tekijä se ajan varaaminen! :) Ja kun sitä sitten jaksais laittaa, mulla on ollut viikon tukka vaan ponnarilla ku en oo jaksanut föönailla! :)

      Poista

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!