keskiviikko 1. elokuuta 2012

eBay-löytöjä taas.

Taas tuli vähän paketteja... :) 

Ostin toisen turkoosin puuvillahaalarin pojalle, edellinen kun oli jo liian pieni ostettaessa. Aasian lapset on vähän pienempiä kuin tuo mun viisikuinen ja yhdeksän kiloinen järkäle! :)

Lisäksi ostin parilla dollarilla "nahka" rannekoruja. Muutamia paketteja vielä odotellaan, $ 4.50 hintaisia haaremihousuja, paria ruokalappua, paria vyötä ja kahta paria nahkatöppösiä, jotka huusin eilen Eevikselle. Tosin en ole aivan varma ovatko ne nahkaa. Pitää sitten vähän haistella niitä! Mutta niistä sitten uutta postausta, kun paketit saapuu! :)


Nämä tulivat yhteensä maksamaan n. $ 30. Bodyssa ja t-paidassa söpö dinosaurus! :)






                      





Tälle illalle olis vielä vähän touhua. Nimittäin 5 kiloa mansikoita. Voi voi... Ja tajusin tuossa äsken, että mihinkähän ihmeeseen mä ne mun pakkasessa laitan.



No, ei auta kuin alkaa touhuamaan! Onneksi sentään tulee elokuva telkkarista niin ei tarvi seiniä tuijotella.

Johnny Cashia iltaan!

3 kommenttia:

  1. Kivoja löytöjä. :) Mäkin haluan ostella ebaysta, milloinkohan Jani ehtis mulle tekeen ne tunnukset. Se kyllä yks päivä tuumas että pitäisköhän sun ostella sieltä ebaysta niitä tyttöjen juttuja, kun tulee pian liian kalliiksi. :D Tokasin että niitä tunnuksia olen tässä ootellutkin jo vuoden päivät. Joten ehkä pian. ;)

    Ja mansikoitam NAM. :P

    Mikäs elokuva sieltä tulee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi rakkaus! Kyllähän sä ne itekin osaat tehdä! :) PayPalin kanssa mulla oli vähän ongelmia mutta kyllä sekin onnistuu ku värkkäilee ja lukee tarkasti ohjeet.

      Mun pitäis laittaa kielto itelleni tuohon eBayhin, menee ihan mahottomaks kohta! :D

      Tulee Good Shepherd Tv5:lta!

      Poista
    2. No kun en mä osaa, en osaa yhtään englantia. :(

      Jospa siirtyis sohvalle makoilemaan ja katsomaan tuota leffaa.

      Mukavaa iltaa sinne murunen. <3

      Poista

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!