torstai 5. heinäkuuta 2012

Hiljaiseloa.

Nyt on kyllä totaali black out. Ajattelin, että vähän kirjoittelen jotain mutta en oikein tiedä mistä aloitan tai mitä kirjoitan. Ei oo tapahtunut mitään koko viikolla. 

Sunnuntaina käytiin kavereiden ja heidän lastensa kanssa puistossa meren rannalla. Oli lämmin päivä mutta kylmä tuuli.

Tuli käveltyäkin ihan kiitettävästi.






Syötettiin vähän sorsia matkalla.
Michelin-ukko.





Pinkki apina!

Hurja tuuli!



Ruorissa.


Maanantaina käytiin kaverin kanssa vaatekutsuilla. En ollut koskaan kuullut Affär -merkkisistä vaatteista. Onneksi oli kesäale, olivat vähän tyyriinpiä nimittäin.


Haalarit, kokoa 74. Hieman reilut mutta menee syksyllä jo!



Neulehuppari, koko 104.



Raitaneule, koko 86.


Ehkä vähän hölmöä ostaa noin suuria vaatteita tässä vaiheessa, kun lapsi on vasta 5 kk mutta mä  oon hamstrannut tuolle lapselle jo ens vuodelle ulkovaatteet ja kengätkin! :D Pitää ostaa ku saa edullisesti. Löysin Citymarketista kahdet ulkokengät ( toiset kokoa 21 ja toiset 23 ) kymmenellä eurolla. Ovh yhdellä parilla oli 59,90 €.

No joo... Oon mä ehkä vähän pöhlö! :D

Oon nähtävästi nyt kirjoitellut tätä tekstiä tässä pari tuntia... 

Vähän Liekkiä iltaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!