sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Hälsans Kök ja Buzzador

Hei! Olen Pipsa ja olen Buzzador!

Hieman taas buzzausta. Sain tällä kertaa kokeiltavaksi Hälsans Kök -tuotteita. Innolla odottelin kyllä tätä kampanjaa, vegaanisia pakastetuotteita. Mulla oli testattavana kasvispyöryköitä, kasvispihvejä ja seesaminuggetteja. Kasvispyöryköiden kanssa tuli pieni ylläri, odotin siis KASVISpyöryköitä, joissa on kasviksia. Mutta kannattais lukea tuoteselosteet, nämä on nimittäin soijasta tehtyjä. Mutta ei siinä, oikein positiivinen yllätys oli. Maistuivat kyllä yllättävän hyville! Eeviskin söi ja maiskutti aivan innolla! :)

Nuggetit olivat toinen iloinen yllätys, jos näitä tarjoaisi, ei varmasti eroa huomaisi "kana"nuggeteihin. ( Mä en oo koskenutkaan nuggeteihin sen jälkeen kun näin Mad Cookin jakson nuggeteista ja natriumnitraatista. Hyi! )




Burgerpihvi oli aikalailla saman makuinen kuin kasvipyörykät, joten kuva kertoopi kaiken...


Nää tuo varmasti vähän enemmän vaihtelua ihan oikeiden vegaanien ruokapöytään. Ei tarvi soijanakkea jyrsiä. :) Tai ainakin luulisin niin, ite kun olen kuitenkin sekasyöjä, kasvispainotteinen sellainen... Varsinkin nuo  nuggetit on kivoja naposteltavia!



Oikeen hyvää äitienpäivää kaikille äideille! <3




3 kommenttia:

  1. Ihanaa äitienpäivää rakas murunen. <3

    Ps. KIITOS vielä uudesta tukasta, olen ihan supertyytyväinen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä! Ja oikein hyvää äitienpäivää sinullekin! <3 Sain maailman ihanimman itsetehdyn kortin! <3 :)

      Poista

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!