tiistai 9. huhtikuuta 2013

Uusi asukki!

Meille on muuttanut uusi asukas. Se on punainen ja pieni, tai oikeastaan sopivan kokoinen. Sinne mahtuu sopivasti tavaraa ja kulkee mukavasti olalla. Se alkaa deellä ja loppuu ällään. Se on mun uus Desigual. <3








Sitten toiseen juttuun... Nyt kun meille muutti uus asukki, niin ajattelin yhdestä luopua. Yksi Desigual saa uuden kodin, jonka arvon lukijoiden kesken, KUN ( tai jos :D ) lukijoita on 20.

Laukku ei ollutkaan mun mieleen, kun se meille saapui. Kuvassa se näytti ruskealta ja tää ei nyt ollenkaan sovi mun väreihin. Eli tässä tämä on. Violetin sävyinen, pitkällä olkahihnalla. En ole juurikaan laukkua käyttänyt, joten melkein bränikkä on. 








Laitetaan sitten arvontaa pystyyn, kun tavoite on saavutettu. :)

Mulla on sunnuntaina Pomp de Lux -kutsut, saa nähdä mitä ihanuuksia mä löydän!


Tää on aika hyvä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!