torstai 1. marraskuuta 2012

Photo A Day. ( Day 1 )

Tintin blogista löysin tällaisen hauskan juttu juttusen, jonka ajattelin toteuttaa nyt tässä kuussa. Tulis postailtua vähän enemmän, ihan vaan teidän iloksenne! :P



 ( Tässä joutuu vähän miettimään lontoonkieltäkin... :) )


1. Coffee
Aamu ei ala ilman tätä. Oon kyllä alkanut miettimään, että taas pitäisin kahvitaukoa vähän. Mulla on monta pakettia teetä tuhoamatta.







Sitten toiseen asiaan...
"Leikin" tänään parturia. Pojalta leikkasin ensimmäisen kerran hiukset. Ne alkoi jo olla niin kamalat, että parempi kun tehtiin se nyt, on sitten ainakin jouluksi siisti! :D Takaraivolla alkoi olla ihmeellistä takkuista haituvaa ja kuten alla olevasta kuvasta huomatte, niin... Niin...




Sellanen nutipää se nyt sitten on... Oon mä kamala! :D




Eipä Eevis näyttänyt olevan moksiskaan mokomasta operaatiosta, ihmetteli vaan maahan tippuvia haituvia, eikä edes pelännyt konetta. Ainakaan vielä. Jos järkevä olisin ollut, niin olisin odottanut, että päästään tänne mummulaan ja olisin täällä leikannut koneella ja tallan kanssa. Trimmerillä lähti sitten kaikki... :D No kyllä se kasvaa takaisin! Meillä olis vaan parit synttärit viikonloppuna... :)

Huomiseen!



4 kommenttia:

  1. No nyt on helppo tukka. :D

    Mä en ole juonnut pitkään aikaan kahvia, ei vaan pysty kun tökkii ihan kamalasti ja alkaa vaan närästämään. Outoa, kun mähän olen kahvin suurkuluttaja. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli mullakin raskausaikana välillä sellanen kahvistoppi. Ei vaan tehnyt mieli...:)

      Poista
  2. Muistit siis haasteen, jee! :)

    Ja onneksi hiukset on kasvava luonnonvara. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks on! :) Sen kyllä vannon, että meidän poika joutuu kyllä aika pienestä pitäen tottumaan äidin parturointiin, mä en voi sietää miehillä pitkää tukkaa. :P

      Poista

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!