maanantai 6. tammikuuta 2014

Hiljaiselo...

... se loppuu nyt. Mä en oo kerta kaikkiaan jaksanut eikä oo huvittanut kirjoitella mitään. Elämässä ei juuri mitään mullistavaa tapahdu, joulut ja uudet vuodet meni. Eevis täyttää helmikuussa 2 vuotta! <3 Se on jo kovasti iso poika, höpöttää enemmän ku äiti ymmärtää!

Käsitöitä oon saanut syksyn aikana mahdottomasti aikaan, lähinnä pikku juttuja; neuletakkia ja -paitaa Eevikselle, pari pipoa siskolle, lapaset kaverille joululahjaksi ja monta pikku pakettia Joulupuukeräykseen. Parin kaverin kanssa saatiin yhteensä 24 pehmeää pakettia jaettavaksi vähävaraisten perheiden lapsille.

Tässä on edellisessä postauksessa aloitettu kypärälakki Eevikselle. (Ohje Drops Design)





Samanlainen mutta tupsuilla.



Joitakin tekeleitä Joulupuu-keräykseen, pipoa, kauluria ja kypärälakki. Sukat ei ole mun tekemät.




Lapanen Herra Miehelle, jonka oon jo purkanut. Siitä tuli n. 5 cm liian pitkä. Nyt jouduin taas purkamaan pitkän pätkän, koska olin tehnyt virheen aikaisemmin. En tiiä saanko koskaan valmiiks! :)


Hyvää alkanutta vuotta kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!