perjantai 17. tammikuuta 2014

Erilaista postausta.

Tällä kertaa voisinkin laittaa vähän erilaista postausta noiden käsitöiden sijaan. Mun ihoa on nyt "tehohoidettu" reilun puolen vuoden ajan, melkein kaksi kertaa kuukaudessa. On tehty hedelmähappokuorintaa, timanttihiontaa ja ultraäänipuhdistusta. Mulla on joskus teini-iässä ja parikymppisenä ollut aika paha akne. On syöty kaikenlaiset lääkkeet, ne vahvimmatkin. Viimeisen kerran oikein huonona iho on ollut ehkä n. 6 vuotta sitten, olin 25 vuotta. Sain aika hyväksi hoidettua sen e-pillereiden ja Marja Entrich -sarjan tuotteilla. Se on jännä miten sellanen meikkikierre alkaa siinä vaiheessa kun iho on todella huono. Oon varmaan näyttänyt aivan kauhealta, tiedän, että käytin liian tummaa meikkivoidetta. Ja sellasta jota sai suunnilleen mäntysuovalla pestä pois. Nykyään en arkisin käytä mitään. En edes ripsaria, kiitos ripsipidennysten. Liian monta vuotta on mennyt tajuta, että sitä ihoakaan ei saa pestä liikaa, oli se sitten iho tai hiuspohja.

Näitä mulla on nyt käytössä ja oon tykännyt. Puhdistusemulsio, kasvovesi, kosteusvoide ja naamio. Tarvitsisin vielä silmänympärysvoiteen, mulla tahtoo kuivua silmänympärysiho varsinkin talvisin.



Entäs hiustenhoitotuotteet..? Mulla ei hius vaadi kovin paljon tällä hetkellä, se on lyhyt mutta värjätty. Se ei ole huonossa kunnossa, eli aika perustuotteet riittää. Meillä on töissä pääasiassa Cutrin -sarjaa. Oon aivan rakastunut tähän Premium -sarjaan. Astetta parempi mitä perussarja Ism. Omat hiukset on ainakin heti niin pehmeet, että. Tää tuote oikeesti hoitaa hiusta eikä vaan luo mitään kalvoa hiuksen pinnalle! Mua oikein harmittaa, ettei oo tukka huonommassa kunnossa, saisin kunnolla hoitaa oikein naamioilla! :)



Huomenna palailen niihin mun joogasukkiin... 

Pitkästä aikaa jotain muzaaaaa!

<3 Olavi <3

Hyvää yötä! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!