torstai 9. tammikuuta 2014

Syksyn neuleita

Ajattelin nyt laittaa vähän kuvia, mitä olen saanut syksyllä aikaiseksi. On niin kauhean kätevää, kun ottaa puhelimella kuvan, se tallentuu suoraan koneelle, Skydriveen siis. Ei tartte yhdistellä kameraa ja konetta...


Vähän paitoja Eevikselle.





Tuossa on myös peitto, jota aloitin syksyllä 2012. Eihän siihen mennyt ku vuosi!


Eevis on ollut muutaman päivän kuumeessa, tänään jo kuumeeton päivä ja huomenna pääsee jo päivähoitoon. Meinaa Late Lampaat ja Myyrät tulla korvista ulos...

Anttilan alesta löysin pari kerää Novitan Rose Mohair -lankaa, oli pakko ostaa ku ei oo yhtään kerää varastossa odottelemassa neulojaansa! :P

Öitä!




4 kommenttia:

  1. Siis miten sä saat puhelimet kuvat skydriveen? Mä olen räplännyt Samsungiani ikuisuuden, mutta en saa hommaa onnistumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm. Hyvä kysymys... Ensinnäkin mulla on Windows Phone ja Samsung on mulle aivan utopiaa. En oikein itekään muista miten oon sen saanut toiminaan. Tokihan pitää ensin olla live/outlook/hotmail-tili mihin ne tallentuu. Mä muistaakseni latasin puhelimeen Skydrive sovelluksen, koneessa se oli jo valmiina... Sit piti vaan kirjautua.. Tuon paremmin en osaa neuvoa! :/

      Poista
    2. Joo, siis mullakin on se Skydrive-sovellus, mutta ensinnäkin ne kuvat pitäis aina yksitellen sinne ladata ja sitten kun tätä yritän, niin lataus epäonnistuu. Eli piuhojen tai bluetoothin varassa edelleen.

      Poista
    3. Höh :/ On nää tietokonejutut kyllä kieltämättä vähän henkimaailman hommia...

      Poista

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!