keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Haaste.

Piparminttu-Pipsa on vastaanottanut ensimmäisen haasteensa. Kiitos naanalle! :)

Tunnustuksen säännöt:

* Kiitä tunnustuksen antajaa
* Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
* Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta
* Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi
 
Mä en valitettavasti voi jakaa tätä kahdeksalle... :D Mutta jaan tämän kolmelle.

Eli:
1. Nonnukalle blogissa Oma koti onnenpesä
2. Antulle blogissa Projektina oma elämä

Haasteen vastaanottakoot myös kaikki ketkä haluavat! :)

Tylsistymisenne välttämiseksi napsin hieman kuvia lapsuuskodistani... :)



1. Haaveilen salaisesti omasta punaisesta tuvasta ja kasvimaasta. En kuitenkaan olisi valmis muuttamaan kovin maalle. Kauppaan pitää päästä korkeintaan kymmenessä minuutissa ja mielellään kävellen.




2. Omistan kaikki Asterix-sarjakuvalehdet. Vanhimmat ovat niitä "aitoja", äitini vanhoja 70-luvulta.

Minä mustikkametsällä mökillä heinäkuussa -84. Vuoden ja 2 kk iässä.

3. Vasta viikolla 16 havahduin siihen, että saattaisin olla raskaana. Viikolla 17 tehtiin ensimmäinen ultra. Ilman kavereita olisin varmasti ihmetellyt vielä vko:lla 30, että kuinkas näin turvottaa. Kyllä aikuinen ihminen voi olla tollo.


Isäni puerto ricolaisen pilapiirtäjän ikuistamana vuonna -91.

4. Pojan lempinimi Eevis tulee Eevokista, joka taas tulee siitä, kun joskus pojan isän kanssa seurustelun alkuaikoina puhuttiin, että jos meille joskus tulee lapsia, ne on saletisti pieniä ja karvaisia. ( Eli siis minä olen lyhyt ja lapsen isä karvainen, vähän niin kuin Chewbacca! ) 





5. Olen soittanut pianoa ja käynyt klassisen laulun tunneilla joskus nuoruudessa. Nykyään lauleskelen vain Eevikselle ja joskus hyvin harvoin karaokessa.


Mittalauta. Vuodesta -96 on tähän mitattu meidän perheen lapset. Myös serkkuja löytyy, kavereita, kummitäti ja kummisetäkin näytti siellä olevan. Pienimpänä Eevis tältä vuodelta <3


6. Olen ollut aikaisemmin himolukija. Nyt ei vain aika riitä. Ihan mun ehdottomia suosikkeja on fantasiakirjat kuten Terry Pratchettin kirjat ja tietenkin Tolkienin Taru Sormusten Herrasta. Hobitti-elokuvaa odotellessa... 



Kristallimalja, jota on käytetty kastemaljana melkein meillä kaikilla, äitini sisaruksilla ja serkuillani. Tietenkin viimeisenä tulokkaana Eevis <3


7. Olen ollut töissä mäkkärissä, kun asuin Etelä-Suomessa ja yökerhossa opiskellessani. Vielä viime vuonna tein pari lipunmyynti- ja viinanläträyskeikkaa. Big Mac onnistuis kyllä vielä tehdä, en oo unohtanut...


Tästä oli pakko ottaa kuva. Eeviksen kummitäti toi tuliaisia Helsingistä! :D Tää on aivan mahtava!! :)

8.  Olen nähnyt unia OZin Ryan O'Reilysta. Niin kuuma. Ehkä paras sarja ikinä. Huh huh.


Olkaahan hyvä.

Loppuun Edith Piafia. Kylmiä väreitä. Huh.



5 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta. Mä olen tosi huono näissä, mutta yritänpä vastata. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vaan yllättävän vaikeeta miettiä asioita itestään, mitkä ylipäätään vois olla ees vähän kiinnostavia muiden mielestä... :D

      Poista
  2. Oi ihania paljastuksia! Tuo mittalauta ja kristallimalja, aivan mahtavia aarteita!!! <3 Ja säkö soitat pianoa?! Vautsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No soitan ja soitan. En mä enää osaa, pitäis harjoitella uudestaan ja ihan alusta asti! :D

      Poista
  3. Kiitos paljon! :)

    Kommentoin edelliselle, joka mut haastoi tähän, että käy lukemassa vastauksia vaikka täältä: http://hiilarihirmu.blogspot.fi/2012/08/eleven-things.html
    Käy sinäkin. ;)

    VastaaPoista

Piparminttu-Pipsa kiittää kommenteista!